نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4921
-
الف
+

حادثه ناگواری که برای بازیگر سریال «خانه به دوش» افتاد

«مریم امیر جلالی» از خاطرات قدیمی و نحوه ورودش به دنیای بازیگری سخن گفت.

«مریم امیر جلالی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران از خاطرات قدیمی و نحوه ورودش به دنیای بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ،«مریم امیر جلالی» بازیگر معروف ایرانی که اغلب او را با فلم و سریال های کمیدی می شناسند طی یک مصاحبه در یک برنامه تلویزیونی از خاطرات گذشته خود و نحوه ورودش به دنیای بازیگری سخن گفت.

بانو امیرجلالی گفت : به خاطر دارم که سریال «زیر گنبد کبود» به کارگردانی آقای «بهمن زرین پور» با نقش آفرینی آقای «علی نصیریان» و بانو «زیبا بروفه» در طبقه پایین خانه ما فلمبرداری می شد ، من هم به خاطر این که به بازیگران و هنرمندان علاقه بسیاری داشتم ، زمانی که از سر وظیفه به خانه می آمدم ، انواع کیک ها را می پختم و برای عوامل می بردم که طی همین دیدار ها با همه شان رفیق شده بودم.

بازیگر سریال «خانه به دوش» با اشاره به این که در آن زمان مدیر مالی یک شرکت بود ، ادامه داد: «یک روز آقای «علی نصیریان» به من گفتند: در تعجبم که چرا بازیگر نشدی؟در جواب به آقای نصیریان گفتم : پدر من زمانی که زنده بودند تعصبات خاصی داشتند به شکلی که بسیار زیاد مخالف شغل بازیگری بودند و به من می گفتند اگر به هنر علاقه داری برو خیاطی یاد بگیر ، در صورتی که من اصلا به خیاطی علاقه نداشتم»

مدتی بعد که لوکیشن فلمبرداری سریال «زیر گند کبود» تغییر یافته بود ، آقای «بهروز خوش رزم» یکی از بهترین تهیه کنندگان تلویزیون ایرانی با من تماس گرفتند و گفتند : از زمانی که لوکیشن تغییر پیدا کرده همه عوامل یاد شما را می کنند ، اگر برایتان مقدور است یک روز پیش ما بیایید».

«مریم امیرجلالی» ادامه داد: پیشنهاد آقای «خوش رزم» را قبول کردم و زمانی که سر فلمبرداری حاضر شدم بسیار متعجب شدم ، به این خاطر که به من یک متن بلند دادند و گفتند باید کرکتر خواهر خانم «مینا جعفرزاده» را بازی کنی.

در حالی که بسیار متعجب بودم به آقای «بهمن زرین پور» اصرار کردم که من نمیتوانم اما او قبول نکرد و گفت باید یک سکانس بازی کنید.

خلاصه برایتان بگویم که من هم همراه خانم «جعفرزاده» یک سکانس را بسیار خوب و بدون اشتباه لفظی اجرا کردم و همین باعث شد تا در دیگر قسمت های این سریال حضور داشته باشم.

این بازیگر کهنه کار ایرانی با ابراز ارادت و علاقه خاص به «مرضیه برومند» کارگردان سریال «قصه های تا به تا» گفت : دومین کاری که در آن ایفای نقش کردم ، سریال «تهران خودرو11» ساخته خانم «مرضیه برومند» بود که ایشان یکی از مشوق های اصلی من بودند .

«مریم امیرجلالی» بعد از اشاره به نقش آفرینی اش در سریال های «هتل» و «در همین حوالی» درباره سریال پرمخاطب «خانه به دوش» گفت : بعد از ایفای نقش در این سریال ، قدرت گرفتم و مردم همیشه وقتی مرا می بینند می گویند که اگر این سریال 20 دفعه هم نشر شود ، باز هم آن را تماشا می کنیم و لذت می بریم.

بازیگر سریال «متهم گریخت» در پایان این گفت و گوی صمیمانه به یکی از خاطرات تلخ و شیرین خود در سریال «توطئه فامیلی» اشاره کرد و گفت : سر فلبرداری این سریال،در برنده ای که حفاظ نداشت در حال قدم زدن بودم و با موبایلم صحبت می کردم که ناگهان به پایین افتادم و پایم شکست که خانم «آناهیتا همتی» من را به شفاخانه بردند.

«مریم امیرجلالی» متولد 29 قوس(آذر) 1326 در تهران و دانش آموخته رشته حسابداری می باشد.

«چهاردیواری» ، «چهارخانه» ، «نقطه چین» ، «متهم گریخت» و «چهار چرخ» از دیگر سریال هایی است که وی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است که مخاطبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 ، هم اکنون باز «مریم امیرجلالی» را در سریال «متهم گریخت» شاهد هستند.

م ح/ ب م

 

نظر شما
ارسال نظر